LevFörFan

Direktlänk till inlägg 28 maj 2014

Narcissist må jag vara om Aschberg får säga sitt, men det får han inte

Av Malin Ärmedveten - 28 maj 2014 07:00

Jag kan ju delvis hålla med Robban Aschberg om att det blir för mycket självplåtande och like-samlande för tillfället. Men att ha en släng Narcissism i sig måste man ju få ha. Ni som inte vet vad det är, får en snabb lektion : En persons överdrivna tro på den egna förmågan, självförhärligande , självupptagen och lite mer åt det hållet. 


Jaha, då har jag ännu en prognos alltså. Jag ser inga fel i att tro på sin egen förmåga eller att vara självupptagen.


Om nu folk i allmänhet gick och va ONarsissistiska, ja då skulle vi vara i en osäkert land med massa fol med dåligt självförtroende, vilket jag tycker är ännu värre faktiskt. 

Fan för att höra någons gnäll om "jag kan inte" "det går inte" "jag är så tjock/ful" å blaha blaha.... Ja, då tappar jag respekten direkt och vänder på klacken. Status för mig är när man är driven och tror på sig själv och sin egen förmåga. Narsissist eller ej.


Men Aschberg- Det är alltså helt ok om någon annan håller i kameran? 

som att "Slicka sitt eget könsorgan offentligt" jämförde han selfies med. 

Då låter han alltså någon annan " slicka hans könsorgan offentligt" plus får betalt.

Lite prostiution då Robban.


Men bara för att jag har relativt bra självförtroende, är driven när jag vill något och vet att jag har rätt, annars skulle jag inte ens säga, va det nu var jag hade rätt i, så fattar jag att många inte har den egenskapen. 

Fixa det! Jag föddes flint och tandlös, men fan va snygg jag blev. Det kanske krävs en extra koll i garderoben eller spegeln. (Narsissistens bäste vän) Sen skiter ju ja fullständigt i att någon tycker att mina kläder ser ut som skräp, i deras ögon, men ack så snygga i mina.


Nu springer jag inte och tar selfies bara för det. Inte heller går jag och stör mig på de som gör det. Undantag finns det verkligen där jag kanbli skitirriterad men måste ju givetvis hindra mig själv från att inte"köra ner en flaska i halsen" på någon olidlig (oftast svartsjuk) fjant. 

Samma uttryck råkade jag använda på ett möte igå,  med min 6-åriga sons nya Rektor (Helena). Ibland trillar orden snabbare än tanken. 


Skulle ju aldrig göra något sådant överhuvudettaget. Men mina uttryck hör inte direkt hem i en kristen församling.


Min mor tycker att jag är "ful i mun"

Jag spetsar meningarna bara så det blir lite mer dramatik, kan man säga.


  humping                                                                  

 

 

Måste länka till en vidrig händelse där jag inte har ord för vad människor är kapabla till. Skit alltså. Är mänskligheten råa mördare, eller har dessa minoriteter råkat födas med en skada   . Fy fan.







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Ärmedveten - 18 mars 2014 08:44

Har haft och har den festaste förkylning genom tiderna. Min hals är totalt sönderhostad. Mitt jävla snor tar fan aldrig slut och kroppjäveln är utmattad.        Så här sjuka har ni aldrig varit.      Jag är inte mig själv alltså. Apotek...

Av Malin Ärmedveten - 27 februari 2014 12:47

Jag ska först tala om att jag känner en del, som har suttit i fängelse. Vissa av er skulle kanske inte ens titta åt de hållet.  Man ska aldrig tro att människor är något, innan man tagit reda på vem de är.  Inte hur de ser ut. utan hur personen...

Av Malin Ärmedveten - 26 februari 2014 07:30

Om en tjej, bara har ett hål mellan benen hon kan erbjuda, vilket ALLA andra av samma kön oxå har så du är inte så speciell, bara för att de flesta sätter på dig, så är det inte populär du kallas.   Skillnaden mellan er och mig är att jag är rädd...

Av Malin Ärmedveten - 26 februari 2014 02:56

Det måste ju var något av det mest onaturliga att "chock" väcka sin hjärna, som uppenbarligen inte vilat klart.  Det är surt som fan att inte ha friheten att kasta klockjäveln åt vilket håll man vill. Om man nu gjorde det, så hade man fått sparke...

Av Malin Ärmedveten - 25 februari 2014 06:11

Jag hittade detta alternativet (sidan) där inte 4568014532 st tycker att Bella (Blondin) är uthäftig. Själv är jag fullkommligt ointresserad av att lägga ut va fan jag ska ha på mig för kläder idag, Tar det som ja gillar mest, tro det eller ej, men...

Presentation


Det får plats med en jäkla massa tankar innanför detta förträffliga genetiska ansiktet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad eller två för att hålla diskussi

Åsikter till mig

Skälla ut mig för något som jag haft fel om (


Skapa flashcards